СПТН
1. Особистісно-зорієнтовне навчання мови та літератури.
2. Компетентнісний підхід до навчання мови та літератури.
3. Комунікативна спрямованість навчання української мови в загальноосвітній школі.
4. Концептуальні засади когнітивної методики навчання української мови.
5. Пошукове (евристичне) навчання на уроках мови та літератури.
6. Проблемне навчання на уроках мови та літератури.
7. Актуальні проблеми навчання української мови у двомовному середовищі.
8. Навчання мови на основі тексту.
9. Ситуативні завдання як засіб формування мовленнєвих і комунікативних умінь.
10. Міжпредметна інтеграція як перспективний напрям реалізації новітніх технологій.
11. Вивчення навчального матеріалу укрупненими частинами на уроках мови та літератури.
12. Розвиток творчої особистості учня на уроках мови та літератури.
- Глазова О. Мозковий штурм
- Мозковий штурм. презентація
- Розвиток критичного мислення на уроках української мови
- Вивчення синтаксису із застосуванням технології розвитку критичного мислення
- Селевко Г. Великая иллюзия. Игра как метод обучения // «Учительская газета» №40 (10069) / 2005-10-04 http://www.ug.ru/?action=topic&toid=11147
- Нищета В. Метод проектів на уроках літератури
- В.А. Нищета Методпроектів і його життєво…
- Нищета В.А. Життєвийпроект як орієнтир у просторі та інші
- Дмитреева О. Компьютер бесполезен! //«Учительская газета» №14 (10043) / 2005-04-05
Постоянный адрес статьи: http://www.ug.ru/?action=topic&toid=8935 - Концевой М . "Парадоксы" дидактической наглядности
13. Індивідуалізація та диференціація навчання на уроках мови та літератури.
14. Інноваційні прийоми активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках української мови та літератури.
15. Активні методи на уроках мови та літератури.
16. Використання інтерактивних технологій на уроках мови та літератури.
17. Ігрові методи та прийоми на уроках мови та літератури.
19. Методика використання технологій кооперативного навчання на уроках української літератури.
20. Навчальні технології організації проектної діяльності учнів на уроках мови та літератури.
22. Програмоване навчання на уроках мови та літератури, сучасні електронні засоби навчання.
23. Інформаційно-комунікативні технології на уроках мови та літератури. Комп’ютерні технології на уроках мови та літератури.
24. Сучасні технології контролю та оцінки начальних досягнень учнів: метод портфоліо, тести.
25. Нестандартні форми роботи на уроках мови та літератури.
Комментариев нет:
Отправить комментарий