пятница, 9 ноября 2012 г.

Сьогодні.
Друзі, плекаймо...
Ми відвідали 2 урока українськой мови у 10-А класі ( Остапова Олена Леонтіївна). О.Л. дуже сподобалась. Її манера викладання-також.
Перший урок,темою якого були Непідготовлені виступи, був дуже жвавим і дискусійним. О.Л. почала с питання: "Що ми знаємо про 9 листопада?" Версії були цікаві: п'ятниця, день боротьбі з вашизмом, "якесь свято Франка чи Шевченка"... Після глибокого вдоху О. Л. посміхнулась і таки розповіла про свято українського письменства. Що спричинило невелику суперечку. Один з учнів наполягав, що це не свято. "Не буду жить в Хохляндии!"-ну чи не янгол? Так, любі читачі, саме у цьому класі я буду місяць вести уроки з української. (Храни меня камера хранения)    Вчитель активно використовувала метод виразного читання майстером слова та метод "коло думок". Учні не зважаючи на легку,майже компанейську атмосферу, не байдикували. "Закручували" речення оборотами та гарними словами. Старалися) Треба сказати, що це клас з українською мовою навчання. І справді, мова в учнів гарна, майже позбавлена явища інтерфиренції.
Клас за допомогою вчителя згадав основні відомості про монолог, види семінарів. О.Л. навіть встигла змоделювати ситуацію "Зборів", на яких обговорювалося проблемне питання. Учні були активні.
До обговорення були залучені і ми, студентки. Я похвалила українську мову, і дуже діловим голосом похвалилась двомовністю. Виглядало все гарно-)
Дома вони мають підготувати доповідь.
Гарний, змістовний урок.
На другому уроці О. Л. проводила контрольну робота, яка включає в себе 2 блоки: тест та аудіювання. Діти були тихими та уважними. При написанні тестів було мінімум розмов, підглядань. Дисципліна на високому рівні. Було помітно, що в цьому класі учень та вчитель розуміють один одного. За 15 хвилин клас закінчив тест.
Наступним завданням було аудіювання. Вчитель виразно читала текст "Уміли майструвати, але не вміли зберігати". Мабуть дуууже давно я була у 10-му класі, тому що склалося враження, що текст був написаний ТолстИм у гарні його часи. Учні перегладалися,не розуміючи, коли ж закінчиться текст ( а насправді і ми з Камілою вже переглядатися стали). Потім були питання закритого типу. І одне творче задання. Судячи з того, що я бачила, клас сильний,і сильний завдяки такому вчителю.
Таке)

1 комментарий:

  1. Наташо, це цікаво усім, адже це найгарячіші новини з вашого життя. А ваше життя нам не байдуже. І приємно, що вам небайдужий і фах вчителя, і його робота.

    ОтветитьУдалить