среда, 28 ноября 2012 г.

Я є!

Форс-мажор він і у Африці форс-мажор. Але я буду сумлінно перебувати у блоговому середовищи, хоч й на пташиних правах. З мене коментарі та питання стосовно уроків, щоб не випадати з життя.
Гріє душу те, як Олена Анатоліївна  залучила дівчат до блогу. З усмішкою спостерігала як деякі мої однокурсниці копіюють гарні картинки для блогу, шукають вислови, створюють фото-протокол. Можу з впевненістю сказати, що ця ініціатива не згасне навіть після практики) Таке захоплення просто так не мене. Не згасайте!)

3 комментария:

  1. Натолочко, дуже раді вас чути! Зателефонуйте, бо я маю дуже поверхове увялення при всі глибини-глибин. Але з того, що я знаю, то будемо дуже раді (я, всі керівники практики, вся наша група сумлінних, старанних і творчих)спілкуватися з вами через блог.
    А ще давайте зробимо і ваш блог радісним, теплим, позбавимося від похмурих кольорів, давайте зробимо так, щоб життя у блозі було світлим, можливо яскравим. Ні - гнітючому і тяжкому!

    ОтветитьУдалить
  2. Ната, якби хтось знав як мені було важко розібратись з цими інноваційними технологіями! Курси виживання в диких умовах даються мені набагато легше))) Тепер, коли цей блог нарешті запрацював, так приємно читати там коментарі)

    ОтветитьУдалить
  3. Наталю, виходьте в люди! Сподіваюся, що справи налагоджуються! Чекаємо конспекти, коментарі

    ОтветитьУдалить